Drivkraft Passion

En blogg om sponsring & event

filip.mansson@sportmarknadsforare.se

Vitamin Well - Zlatan Ibrahimovíc

17.05.2016 10:30

Vitamin Well - Zlatan Ibrahimovíc

Se casefilmen HÄR!

Det finns inga tvivel om att vi svenskar (mestadels) är Zlatan-fantaster. Vilket enormt starkt varumärke han besitter både internationellt och nationellt. Blir alla samarbeten han går in i bra? Är det bra? Eller, är det bra bara för att Zlatan är med? Frågorna är många och i vissa fall är jag kluven.

 

Zlatan har ett enormt värde även utanför planen och måste därmed gå in i rätt typer av samarbeten. I det här samarbetet mellan Zlatan och Vitamin Well är jag imponerad. Tillsammans bygger de en otroligt bra storytelling-historia.

 

De har absolut en bra grund att stå på, med tanke på var de båda kommer ifrån. Det bygger på att de båda varumärkena är fighters och nästintill underdogs. Ambition, hunger och målmedvetenhet är de faktorer som har tagit dem framåt och dit dem är idag. 

 

Deras samarbete kan jag inte klaga på. Produkten vill komma in på marknaden och i och med det här samarbetet har de fått otroligt bra förutsättningar. En bra storytelling-historia som jag inte får nog av. Frågorna som kommer upp i mitt huvud är: Vad är han färdig med? Vad värmer han egentligen upp till? När får jag veta det?  

Maila mig gärna och berätta om era synpunkter kring detta samarbete. 

 

Vitamin Well - Zlatan Ibrahimovíc

Inga kommentarer hittades.