Drivkraft Passion

En blogg om sponsring & event

filip.mansson@sportmarknadsforare.se

Adidas - The Base

12.05.2016 10:07

Adidas – The Base

Se casefilmen HÄR!

Adidas – The Base gick av stapeln på Münchenbryggeriet i Stockholm 2015. Under två dagar förvandlades lokalen till ett fotbollstempel. Fotboll blandat med svenska artister stod på schema och wow vilken upplevelse det blev.

 

När jag som 5-åring ställde mig på gräsplanen och började lira boll med mina kompisar påbörjades en förälskelse som än idag är stark. Jag har sedan dagen jag började spela fotboll levt fotboll, andats fotboll och tänkt fotboll. Därför gör det här eventet/evenemanget mig verkligen exalterad.

 

Jag var själv inte där när eventet gick av stapeln men jag hade gärna velat vara en del av hela spektaklet. Skapa en turnering där teknink och spelförståelse är huvudprio, genialt och vilket underhållningsvärde. Publik-frågor som bengaler och bråk på läktaren har växt och det blir därför viktigt att lyfta det som verkligen är viktigt med sporten, passionen för spelet. Det jag gillar med denna idé är att de har skalat ned det och gjort det så naket som det faktiskt är.

 

Få dit de personer som verkligen älskar fotboll, passionen i deras liv. #bethediffrence blir då något mer för mig än bara en dassig hashtag. Jag vill vara skillnaden och jag vill visa det för människor.

 

En upplevelse som de personer som var där kommer minnas länge. Vilket jag tror är huvudnyckeln till ett bra event/evenemang, att sätta avtryck.     

Adidas - The Base

Inga kommentarer hittades.